دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا . دانلود موزیک

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام جذاب

يكشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۲۵ ق.ظ

فرزاد فرزین جذاب


دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام جذاب
Farzad Farzin - Jazzab
ترانه : یاحا کاشانی ؛ موزیک : عماد طغرایی
متن ترانه جذاب از فرزاد فرزین

تو با اون چشمات داری تو دلم میری / همیشه با من یجورایی درگیری

میدونم سخته سمت تو بیام / آره ندارم چاره این دلم گرفتاره

فرزاد فرزین جذاب | دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام جذاب
تو با اون چشمات داری تو دلم میری
همیشه با من یجورایی درگیری
میدونم سخته سمت تو بیام
آره ندارم چاره این دلم گرفتاره
با اون چشمات دل منو تو بری حرصمو در آوردی یجوری تو جذابی حق همه رو خوردی
اینجوری که پیش میره حالا حالاها بردی
با اون چشمات دل منو تو بری حرصمو در آوردی یجوری تو جذابی حق همه رو خوردی
اینجوری که پیش میره حالا حالاها بردی
مگه میشه همه دنیامو پای تو ندم مگه میشه منکه همه جوره باهات راه اومدم
مگه میشه که نشم عاشق چشمای نجیبت
دو تا چشمات داره زندگیمو جادو میکنه دوتا چشمات داره دست منو باز رو میکنه
دو تا چشمات آخ از اون دوتا چشمای عجیبه
با اون چشمات دل منو تو بری حرصمو در آوردی یجوری تو جذابی حق همه رو خوردی
اینجوری که پیش میره حالا حالاها بردی
با اون چشمات دل منو تو بری حرصمو در آوردی یجوری تو جذابی حق همه رو خوردی
اینجوری که پیش میره حالا حالاها بردی

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام جذاب کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی