دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا . دانلود موزیک

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دانلود آهنگ احسان پایه به نام نگاه خاص

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۳۱ ب.ظ

احسان پایه نگاه خاص


دانلود آهنگ جدید احسان پایه به نام نگاه خاص
Ehsan Payeh - Negahe Khas
ترانه و موزیک : آصف آریا و حمیدرضا یوسفی ؛ تنظیم : فرزاد ماهان
متن ترانه نگاه خاص از احسان پایه

چه زود شدی همه زندگی من / همونی که شده همه چی من

آخه تو یه فرقی داری با همه / که باشی پیشم بسمه

احسان پایه نگاه خاص، دانلود آهنگ جدید احسان پایه نگاه خاص   متن ترانه
چه زود شدی همه زندگی من
همونی که شده همه چی من
آخه تو یه فرقی داری با همه
که باشی پیشم بسمه
چشات زندگیمو به هم ریخت ببین همینو میخواستم همین
چه نگاه خاصی انگار از اول تو هم منو میخواستی
پس بهم قول بده که پای من واسی چشات دیوونم کرد اینم بگم راستی
چه نگاه خاصی انگار از اول تو هم منو میخواستی
پس بهم قول بده که پای من واسی چشات دیوونم کرد اینم بگم راستی
ببین منو فقط رو تو گیرمو دلو فقط به تو میدمو
ببین ازت خوشم اومده از تو فقط
آخه تو یه فرقی داری با همه که باشی پیشم بسمه
چشات زندگیمو به هم ریخت ببین همینو میخواستم همین
چه نگاه خاصی انگار از اول تو هم منو میخواستی
پس بهم قول بده که پای من واسی چشات دیوونم کرد اینم بگم راستی
چه نگاه خاصی انگار از اول تو هم منو میخواستی
پس بهم قول بده که پای من واسی چشات دیوونم کرد اینم بگم راستی

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ احسان پایه به نام نگاه خاص کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی