دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا . دانلود موزیک

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام قرار من

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۰۸:۵۹ ب.ظ

علی زند وکیلی قرار من


دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام قرار من
Ali Zand Vakili - Gharare Man
متن ترانه قرار من از علی زند وکیلی

بگو به لحظه های رفته / که بی هوا دلم گرفته

از این دقیقه های دق مرگ / از این هوای غم گرفته

علی زند وکیلی قرار من، دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی قرار من   متن ترانه
بگو به لحظه های رفته
که بی هوا دلم گرفته
از این دقیقه های دق مرگ
از این هوای غم گرفته
به جان من که جان ندارم
بگو به خاطرات مرده
که خون من به پای عشق است
که قلب من گلوله خورده
ای قرار من
حال بد روزگار من
نبودی انتظار من
به خاطر تو بود
ای هوای من
بهانه ی گریه های من
فقط بدان
غصه های من
به خاطر تو بود
چگونه دست از عشق
بردارم
تو را به دیگری
بسپارم
که تا ابد به درد دوری ات دچارم
من ابر بی توام
می بارم
سری به شانه ی
دیوارم
تو می کشی مرا ولی ادامه دارم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام قرار من کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی