دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا . دانلود موزیک

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دانلود آهنگ رضا شیری به نام دخترک

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۴۱ ب.ظ

رضا شیری دخترک


دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام دخترک
Reza Shiri - Dokhtarak
تنظیم : فرزان حسنوند ؛ میکس و مستر : سعید سام ؛ ترانه سرا : علی قربان پناه ؛ ملودی : رضا موسوی
متن ترانه دخترک از رضا شیری

شب شده بازم / تا صبح به فکرتم دیوونم

یکم که نمیشه بهت بگم / بدون شک میخوامت

رضا شیری دخترک، دانلود آهنگ جدید رضا شیری دخترک   متن ترانه
شب شده بازم
تا صبح به فکرتم دیوونم
یکم که نمیشه بهت بگم
بدون شک میخوامت
شب به سر رسید سر ایستگاه جدید قلبم باز تپید
ولی دلت بازم ندید که دخترک میخوامت
میشه دلتو ببرم یا چی زده باز به سرم
اصلا مهم نیست چی میگن پشت سرم
حال و هوام به تو بستگی داره خودتو از من بدون
من با توام تو با منی عشق بی قانون
نمیدونم تو هم حست به من مث منه
ولی میدونم کلید قلبت دست منه
هرجا دلت گرفت عشقم زود بیا پیش خودم
من خیلی مغرورم ولی عاشق تو شدم
میشه دلتو ببرم یا چی زده باز به سرم
اصلا مهم نیست چی میگن پشت سرم
حال و هوام به تو بستگی داره خودتو از من بدون
من با توام تو با منی عشق بی قانون

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ رضا شیری به نام دخترک کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی