دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا . دانلود موزیک

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دانلود آهنگ میلاد بابایی به نام قاب عکس

پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۰۳ ق.ظ
میلاد بابایی قاب عکس

میلاد بابایی قاب عکس


دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام قاب عکس
Milad Babaei - Ghabe Aks
ترانه : علی ایلیا ؛ موزیک : ارشاد ؛ تنظیم : محمدرضا رهنما
متن ترانه قاب عکس از میلاد بابایی

هواتو کردم و دلتنگ آغوشم / بغل کردم لباستو تا آروم شم

چه روزایی رو با فکر تو سر کردم / تا الانم اگه زندم هنر کردم

میلاد بابایی قاب عکس، دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی قاب عکس   متن ترانه
هواتو کردم و دلتنگ آغوشم
بغل کردم لباستو تا آروم شم
چه روزایی رو با فکر تو سر کردم
تا الانم اگه زندم هنر کردم
سرم هر شب روی دیوار میچسبه
تو تنهایی فقط سیگار میچسبه
به جای قاب عکسامون ببین حالا
سه چهارتا میخ مونده روی دیوارا
نمیدونم که این پنجره چی دیده
فقط وقتی که رفتیو نشون میده
من احساسیو کارای تو کشتن
تو کاری کردی که هیچکس نکرد با من
با اشکام فکرای ناجورو میشورم
چی پوشیدی الان که من ازت دورم
دارم تاوان چه کاریو پس میدم
برای تو مث سرباز جنگیدم
سرم هر شب روی دیوار میچسبه
تو تنهایی فقط سیگار میچسبه
به جای قاب عکسامون ببین حالا
سه چهارتا میخ مونده روی دیوارا
نمیدونم که این پنجره چی دیده
فقط وقتی که رفتیو نشون میده
من احساسیو کارای تو کشتن
تو کاری کردی که هیچکس نکرد با من
برای دانلود آهنگ میلاد بابایی به نام قاب عکس کلیک کنید | دانلود آهنگ , آهنگ جدید ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی